Duyguxx Melek_m olabilir canım. Gecikmemin 8. Günü beta 11 çıkmıştı benim. Geç döllenmenin babasını yaşadım😂 pkoluydum ve düzensiz adet görürdüm
031965 Bu değer gebelik yok demek 1 haftalık gecikme için de olur bi değer değil. Bana yükselmez gibi geldi
Melek_m Duyguxx ayyy canım ne guzel insallah benimde oyle olur hala daha olmadim 9gun oldu resmen yarın tekrar kan vercem ama korkuyom negatif görmekten