humeyra83_ Oğlum 3 yaş kan vermiştik doktorda D vitamini yazdı ama kaç damla vs söylemedi. Eczacida eşime yüksek dozlu olduğunu doktorn dediği şekilde kullanmanız gerek demiş. Bu damlayı kullanan varmı ? ne şekilde kullanıyorsunuz çocuklara?