ben kendi pantalonlarımı yaklaşık 17- 18. haftaya kadar gıydım, sonra kaldırdım. Hamıle pantalonu bır tane aldım ama tam belimi sarmıyor gıymıyorum. tayt daha rahat.. tayt gıyıyorum,2 tane hamıle taytı aldım, eskı taytlarımın da bı kısmı oluyor. 2 elbıse,4 tunık aldım bir de. fazla almaya gerek yok, zaten bellı bır sure gıyecegız. Dönüp dolaşıp aynı seylerı gıymekten sıkılsam da yapacak bısı yok 🤷🏻♀️