arzuonline Kızlar 13 Kasım’da Osmangazi’de genetik bölümünde fetal dna verdim bir ayda çıkar sonuçlar denmişti hala haber yok mesaj da gelmedi bugün aradım açtılar telefonu 4. 5 haftaya ancak diyorlar normal mi verenler var mı aranızda ne kadar da çıktı
hediyedaghan arzuonline e nabızda aşama yazınca ne oluyor bilgizin var mı bende 23 ocakta verdim de 2026 da
arzuonline chnkymyrky bide az önce siz öyle söyleyince baktım kendi e nabızıma NIPT testi diyor sonucunuz çıkmıştır diyor ama bana herhangi msj gelmedi
chnkymyrky arzuonline evet yanlışlıkla mesaj geldi yazmışım mesaj gelmedi e nabızda gördüğüm için aradım çıktı dediler gidip aldım sizinde çıkmıltır almaya gidin bence
arzuonline chnkymyrky e nabız da değerler normal diyor sizde de mi öyle diyordu sonuçlarınız nasıl inş güzel sonuç almışsınızdır bende şuan biraz gerginim osmangazinin hasta girişinden girdim orda rapor henüz tamamlanmamış yazıyor
chnkymyrky arzuonline e nabızdaki normal yazan sonucu öylesine giriyorlar ama inşallah iyidir sonuçlarınız, benimkiler iyi, e nabızda sonuç çıktı yazıyorsa kesin çıkmıştır benim de öyleydi ve gidip aldım