umregullu 2 test yaptım bugun biri iki çizgi oldu diğerinin ikincisi çok silik çıktı İki çizgi olan sabah İlk idrarla yaptım ikinci silik çok az çıktı o da öğleden sonra yaptım adetime 4 gün var ama tüm belirtiler var sizce varmıdır
umregullu Ftmn123- 5 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bugun normal gebelik testinde pozitif oldu