27 Kasımda gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı hemen gidip kan verdim Beta HCG 30 hamile olduğumun haberini aldım doktor iki günde bir kan vermem gerktigini söyledi 1 Aralık’ta Beta HCG 346 3 Aralık’ta gittiğimde ise 699 çıktı normal mi bu değer bide ne zamana kadar gidip kan vericem bilen deneyimleyen anneler yardımcı olabilir mi