Çiçeğim 2 hafta önce muayeneye gittiğimde doktorum söyledi ama genel olarak her bebekte olduğunu sıkıntı yapmamamız gerektiğini söyledi. Doğumdan sonra detaylı kontrol ederiz dedi. Şu an bebeğin kalbinde 2 delik olduğu için üfürüm denildiğini biliyorum yanlışda biliyor olabilirim ama durum bu şekilde. Sen kalbini ferah tut Allahın izniyle kapanacak ❤️