Merhaba kızlar 18 haftalık gebeyim ben 2li 4 lü test yaptırmadım . Bugün özel kliniğe gittim zeka testi yapalım dedi . Ama yaptırsamm mı bilemedim çoğu kişiye down sendromu diyip te sapasağlam doğan bebekler gördüm bana da en ufak bişey derlerse hamilelğim boyunca hep strsli olurum . Yani bir sıkıntkm yok ölçumleri kilosu falan yerinde . Yaptıran var mı yapılmalı mı sizce