eylusko uyusukken yapmışlardır muhtemelen. Bana bir kez yaptılar. Hatta yapan kişiye başka bir ebeydi sanırım, ben ameliyathanede yaptim zaten niye tekrar yaptın diye kızmıştı.
Şimdi devlette olacağım. Orda da kum torbası koyduklarını söylediler. Gerek olmaz inşallah.
Bu arada ağrısı şiddetli ama uzun sürmüyor. 3-4 saniye bastırıp bırakıyor.