Bebeek_12 ay_isigix ben şuan zaten kullanıyorum ama doğumdan sonrada mecbur devam edicem kullananlar nasıl bir süreçten geçti emzirirken merak ettim
Bebeek_12 anneoluyorum1212 bebeğinde çok aşırı uyku hali mayışıklık çok fazla huysuzluk var mı peki yani dikkatini çeken?
anneoluyorum1212 Bebeek_12 hayır yok tam tersi benimki uyumuyor 😂 huysuzluk var ama gazlı olmasına bağlıyorum
Bebeek_12 anneoluyorum1212 o zaman bence çok şükür sütünden etkilenmemiş ilaçtan dolayı .bana doktor böyle olursa yani önceki yazdıklarım gibi o zaman sütten geçmiş olur dedi
Bus51 Bebeek_12 benim doktorum gebelikte kullanıyorsam emzirmede daha rahat kullanırsın dedi,emzirmede daha az geçiyormuş