meryys öncelikle çok geçmiş olsun ❤️🩹 Allah sağlıkla kolaylıkla nasip etsin hepimize 🙏🏻 ben burada kan sulandırıcı kullanmasına rağmen bebeğini kaybedenleri de okudum. Doktor bana da şöyle açıkladı kitapta kalp durması düşükleri pıhtılaşmanın tetiklediğine dair bir şey yazmıyor dolayısı ile hamile kalsan da iğne hap vermiyorum ben ama bazı doktorlar tedbir amaçlı verebiliyor bu çözüm olduğu için değil tamamen deneme yanılma gibi düşün demişti bana. Hatta ekledi eğer bebek sağlıklı ise hiç bir şey kullanmasan bile seninle kalacaktır buna inan önce demişti. Progestanın dahi düşüğü engellemediğini söylemişti. Bilmiyorum hamile kaldığım da ne yaparım doktorumu seviyorum ama süreç yönetimi değişik ☺️