36 + 6 haftalık hamileyim rahim ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ilk doğumdan kalan bir açıklık var dedi hiç duymamıştım elle muayene ettikten sonra da sanki biraz karnım kasılmaya başladı gibi böyle bir şey yaşayan var mı ilk doğumdan sonra açık kalır mı Ya da bu iyi bir şey mi benim dikişlerim bir buçuk saat sürmüştü