Ozgeggul96 Dün 11 de nişanım geldi acile gittim nstde agrı sancı bişi yok acılmamda yokmuş eve gönderdiler bebek 36+4 ama usgde 38 hafta cıktı 2 gebeliğim üstünden 6 sene gecti napıcam hareket edesim gelmiyo korku sardı beni böyle olan varmı ya
akkoyun21 Ozgeggul96 korkulacak birşey yok Allah’ın izniyle sorun da yok zaten normal hayatınıza devam edin zamanı gelince zaten farkedeceksiniz . Rabb’im sağlıkla doğurmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😊
Ozgeggul96 akkoyun21 amin inşallah ilk kızımı 2.400 dogurdum 35 haftada suni ile nişan geldi hemen arkadasından su geldi 4 saat sancı cekip 5 dkda cıktı ve kesim vardı bu beni korkutuyo ☺️