angele Asmel Şeker yüklemesinde mi? Yoksa normal tokluk mu bakıldı? Normalde 75gr şeker yüklemesi yapıldığında ; açlık, 1. Saat tokluk ve 2. Saat tokluk şeklinde bakılır. 50 gr yüklemede ise açlık ve 1. Saat tokluk bakılır. Bu iki yüklemede de sınır değerleri farklı farklı oluyor
angele smyygkc Benim doktorum ölçmeyi önerdi, benim 2. Saatimi yüksek bulduğu için, sabah aç karna sabah 2 saat tokluk ve akşam 2 saat tokluk şeklinde ölçtüm. Evet çok şey yasak aslında çok tatlı seven biri değilim ama yasak olunca birde sanırım hormonlarında etkisiyle canımın tatlı çektiği zamanlar oluyor bebeğim için kendimi tutuyorum. Akşamları hiç karbonhidrat tüketmemeye çalışıyorum tam buğday ekmeğini gündüz tüketmeye çalışıyorum. Tek istediğim bebeğimi sağlıkla kucağıma almak bu beni motive ediyor bunun için sanırım çok zorlanmıyorum
iyiliktozu Asmel hiç üzülme insülinin gebelikte kullanımı güvenliymiş. Ben de insülin kullanıyorum düşük doz. Amniyon sıvım üst sınırdaydı insülin başlanmalı demişti doktorum, 1 haftalık kullanımda toparlamış. Benimki de diyetle asla düşmedi.
Asmel iyiliktozu off iyi yazdınız valla,kendi kendime üzülüyordum neden böyle oldu diye kaldı ki çok dikkat ederim sağlıklı beslenirim,sade kefir,peyniri,yumurtası,eti,sütü,kuruyemişi..Yok şeker çıkıyor bu gebeliğimde şaşırdım kaldım.
iyiliktozu Asmel insülinsiz aynen öyleydi benimki de canım. Diyete rağmen 200 leri görüyordu en son. Neyseki farkettik öyle düşün🌸