almakay Kontrole gittiğin hastanenin özel,devlet, tıp merkezi fark etmez ilk kontrolden sonra (kese gözüktüğünde) seni sisteme gebe olarak girmesi gerekiyor eğer girmezse sağlık ocağına düşmüyor ya da bazen girse bile düşmüyor. Benim girdikleri halde düşmemişti sağlık ocağına 16. haftamda ben gittim. Bana gittiğim hastanenin bildirmediğini hastaneyi sağlık bakanlığına şikayet edeceklerini hastane ile görüşüp giriş yapmalarını söylememi istediler. Ben de bu konunun benim işim olmadığı belirttim bir dahada ilgilenmedim açıkçası. Bir hafta sonra sağlık ocağı rutin kontroller için kendi aramaya başladı. Kısacası senin bildirme zorunluluğun yok. Bunlar hastane-saglik ocağı kendi kayitlari ile alakalı konular. Bir daha bir şeyler derse bu şekilde söyleyebilirsin 🫶