gmzkr Ablamın beta değeri bebekleri olmadığı için tüp bebek tedavisi görüyordu ablam ama ara vermişti 3-4 aydır. Test yapmış pozitif çıkmış 8 gün gecikmesi var. Kadın doğum ultrasonla bakmış görememiş. Beta değerini de attım.
Bykessra gmzkr 15 bin den büyük çıkmış değeri kesenin hayli görülmesi lazımdı ama belki doktor görememiştir genelde 3000 olduğunda görülüyor herkeste diye biliyorum inşallah sağlıkla kucağına alır bebeğini
Ceydaaaaaaaaaa gmzkr başka bir doktora görünebilirim canım çünkü beta 1500 iken vajinal muayeneyle 2500 iken karından görünüyor sizin sonucunuzda 15000 her halükarda görünmesi lazımdı
gmzkr Bykessra Ayy inşallah ben hamileyim ve yeni evliyim ablam 2 sene oldu evleneli tüp bebek tedavisi görüyordu çok üzüldüm ondan önce hamile kaldığım için. Hep dua ettim onun da bebeği olsun diye.
Bykessra gmzkr Üzülmeniz çok normal çünkü evlat sahibi olma konusu çok hassas bi konu özellikle bu yolda zorluk çekenler için belki sizin dualarınız da vesile olmuştur ablanız için güzel haberler alır inşallah ablanız başka bi doktora gitsin muhakkak
leylaaa01 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏 ama beta değeri çok yüksek bu şekilde kesenin görülmesi lazımdı .. mutlaka iyi bi doktora vajinal de olabilir muayene edilsin çünkü değeri yüksek normalde mutlaka kesenin görülmesi gerekirdi