minic orhismommmmmm devlet hastanesine gidersen belli olmaz devlet de 15. nci haftada belli oluyor ikili test zaten cinsiyet belirlemez sadece çocukta sendrom var mı yok mu ona bakıyorlar senden kan alıp
baycem orhismommmmmm bende şüpheliyim biraz bazıları çok erken diyor bazıları doktor gördüyse doğrudur diyor bakalım ne olacak😁
Es07 Ben 16 haftada netti cinsiyet dörtlü tarama ve detaylı ultrason yapıldı , detaylıda da aynı cinsiyet söylendi