Anonimb Hanımlar çok şükür doğum yaptım bebeğim 2 haftalık oldu. Bugün farkettim üst damağında bu şekilde ayrıklık var bu normal midir bilginiz var mı? Sonrasında mı birleşme oluyor acaba?
Elis27 Anonimb öncelikle hayırlı olsun . Damak normal görünmüyor yarık damak dedikleri sanırım bir çocuk doktoruna muayene olmanızı öneririm . Onlar sizi gerekeni söyler
Anonimb Seymatrkay evet gördükten sonra bugün çocuk cerrahiye gittim ve o da plastik cerrahi yönlendirdi
Seymatrkay Anonimb Çünkü burada ameliyatlik durum söz konusu. Diş gelişimi hakkında ,damak yapısı hakkında sana bilgi verip tedavi yolunu söyleyeceklerdir. Geçmiş olsun.