Kızlar sabah uyanınca ilk idrarı yapıp tekrar yatıp 2 saat sonra uyanıyorum ve uyanınca Ovülasyon test yapıyorum. 2. Yapışım ve henüz silik. Uyuyup uyanmak lh seviyesini etkiler mi. Uzun sürede açlık oluşmuş oluyor tabi. Bunlar etkiler mi yanlış mı yapıyorum acaba