Eddyy Aynı korkuyu hamilelikten önce hamilelik süreci için yaşıyordum. Hamilelik ve daha sonrasında gelen bebek ilişkimizi kötü etkileyip aramızı açar mı acaba diye düşündüm hep ama çok şükür tam tersi oldu daha kucağımıza alamadık ama hamilelikten sonra aramız daha da düzeldi, eşimle birbirimize daha da yakınlaştık, bağımız kuvvetlendi ve daha şimdiden tamamlanmış gibi hissettik. Bebek doğduktan sonra da aynı şekilde devam edeceğini düşünüyorum 🥰