momygizz çok sevindim, evet medistate de yaptım. eş alınmıyor malesef. bebeğin herşeyi ücretsiz. yoğun bakım sürecimiz oldu cok kısa sarılıktan dolayı onlarda ücretsizde. sonra neredeyse 5-6 kere gidip geldik doktora tahlil vs hep verdik hiç ücret ödemedik. ayrıca bebek hemşireleri vs gerçekten aşırı ilgililer💓