ambrossiaa Hamilelikle hasta olunca nasıl atlatıyorsunuz? Dünden beri fena hastayım bir de 2,5 yaşında kızım var kafam kalkmıyor 😷
seyrannnn ambrossiaa çocukla yatmak çok zordur ama en iyi ilaç dinlenmek ılık suya zencefilli ballı limon yapabilirsiniz ben bi tane parol içmiştim baktım çok kötüyüm onun da iyi geldiğini düşünüyorum çok çok geçmiş olsun ❤️
sunbloom123 ambrossiaa bende yakalandım 3 gündür bolca sarımsaklı tarhana içtim limonlu ılık su birde meyveler şimdiye daha iyiyim toparladım biraz daha
ambrossiaa seyrannnn evet çok zor mecbur ekran veriyorum 😔 o şekilde biraz uzanıp dinlenebiliyorum bende parol içiyorum akşam yatmadan ama midem de kötüleşti sanırım dün akşam ve sabah istifra ettim teşekkür ederim 🙏🏻