vesa Sizi çok iyi anlıyorum. Ama özelde ki de aynı şeyleri yapıp dünyanın parasını alıyor dediğiniz gibi. İkisine de gitmiş biriyim. Evet devletteki iletişime çok açık değil ama sıkıntılı zamanda hemen harekete geçiyorlar. Benim için önemli olan bu. Zaten gebelik normalse dert edecek bir şey yok. Ama riskli ise özel seni hemen postaliyor. Harekete geçmiyor. Hastane koşulları (bazı büyük özeller hariç) yeterli olmuyor. Ben özelde ki doktora gittim. Gece kanaman olsa Dr bulamiyorsun. Çünkü nöbetçi Dr. yok. O kadar pişmanım ki. Devlete gitsen her dakika Dr var. Zaten sorunlu olsan tutuyorlar seni. Eğer özele gideceksen Parana fazla kıyıp epey teskilatliya git.