Son adet tarihim 4 kasım bundan önceki adette döngünün 47. günü adet oldum 17 gün gecikme yaşayıp 7 gün boyunca regl olmuştum. Doktor 18 kasım 28 kasım arası duphaston kullandırdı. Ama şöyle bir şey var 25 kasımda doktora gittiğimde yumurtam 13 mm idi . Bugün adet olmam gereken gün normalde ama test bu şekilde çıktı . Duphastonu bırakalı 6 gün oluyor onun etkisi olur mu acaba 🥹 hamileyimdir inşallah
