Şu an 11 haftalık hamileyim. Hamileliği öğrendiğim andan itibaren Folik asit kullanıyorum. Daha önce foliway kullandım ama yaklaşık 20 gün önce ilacım bittiği için imom kullanmaya başladım. İlacın bitmesine yaklaşık 10 gün var. Omega 3 içerdiği için iğrenç kokuyor. Doktor en az 1 ay daha kullanman gerek derken bir başka doktor ise bu kutuyu bitince içmene gerek yok diyor. Siz ne kadar kullandınız?