Dunyammmmmmm mecburi oldu hiç açılma sancı yoktu doktorda gözümü korkuttu suni verirsek şöyle olur böyle olur diye.ama suanki aklım olsaydı suniyle denerdim.gerci bebeğimin ayağı karnimda sıkışmış ve doğduğunda mosmordu belki de normali beklesem çok daha kötü olabilirdi bölgesi hayirlisiymis demekki