Kubra008 Arkadaşlar merhaba. 31 haftalık gebeyim, son bi kaç haftadır inanılmaz şişkinlik var yüzümde ve ellerimde sanki son haftamdayım Doğum yapacakmışım gibi, evet aslında normalmiş ama sanırım benim ki biraz erkenden başladı, kimine göre uykudan kimine göre ödem muhabbeti, çok fazla tuzlu yiyen biri değilim aslında ama gene de yiyeceğime içeceğime de çokta dikkat etmem aman şunu yemiyim bunu yemiyim demiyorum ama ben gene de tuzdan diye düşünmüyorum gerçi cips filan yapar mı bilmiyorum ? Ve sabah uyanınca filan ellerimi hareket ettirince acıyor şişlikten yada ilk yere basınca ayak tabanlarım acıyor... benim gibi olalınız var mı acaba ?? Teşekkür ederim 😊 🙏
Snglergn Canım benim 24 haftalıkken başladı doktor görünce çok şaşırdı ödem başlangıcı var dedi tuzu tamamen kes dedi yendiğimiz herseyde tuz var zaten benimde şişlikten ellerim karıncalınıyordu tuzu kestim fazla tuzlu yememeye çalışıyorum çok şükür iyiyim şimdi 29+1 olduk
Kubra008 Snglergn bende haftaya dile getireceğim doktoruma, demek ki tuzu sıfıra indirmek gerek, peki çok sağol canım 🙂
031965 Ben de öyleyim ödem tabiki cipsten olur bi kere cips yedim başıma ağrılar girdi tuzdan. Tuzu çok çok azaltıp suyu arttırmak lazım. Doktorum bana yüzün şişerse gel demişti bir de tansiyonunu ölçtür 4-5 gün demişti. Benim dudak ve gözlerim şişiyor da tansiyon normal olunca ödem de bormal kabul ediliyor