vesa canım ne gibi bilgi istiyorsun , eğer riskli bir durumun yoksa bebekte sende bir problem yoksa kanaman vs yoksa sürece bırak kendini çokta kasma yani. Ben riskli gebeyim bir erken doğumum var o yüzden ayrıca perinatoloğa gidiyorum . Senin durumunda olsam kontrollere gider geçerim yani kafama da bişey takmam