brcylzxx Selamlar, pcos için doktorumun verdiği inostrol Pcos ve hormon düzenleyiciymiş. Kullanan var mı aranızda?
arsesraa brcylzxx canım ben yeni inofolic combi hp kullanmaya başladım inşallah faydasını görenler yazar buraya
emine717_ brcylzxx canım ben pholicaps kullanıyorum inostol içeriyor o da senin kullandığında da ve yorumlarda mi diğer ismi verilen takviyelerde sağlıklı yumurtlamak için kullanılıyormuş benim döngümub40 güne kadar düşürdü benkullanmaya baslamadan önce 6 ay falan hiç olmadığım zamanlar olurdu ☺️ ben de bebek istiyorum kullanmaya devam edecek ikinci kutumdayiim daha inşallah hayırlı haberler alırız
annesioglusu1 Çocuğum olmadığı dönemde kullanmıştım zararını görmedim ama hormonlarım bozuk değildi pco için kullanmıştım
rtozturk Polinos alfa kullanıyordum regli 40-45 aradı sürerdi döngüm çok şükür çocuk istediğim ay hamile kaldım. Polinos alfa çok iyi düzenliyor 6 ay kullanılıyor.
brcylzxx emine717_ inşallah güzel haberler alırız bende başladım bakalım bir kaç araştırma sonucu yumurta düzenleyici olduğunu yazan ve 3-4 kutuda hamile kaldığını söyleyenler var umarım şans bizimle olur
deryakurtulus İnofolic combi HP ile 3 ayda 3 kilo verdim, 3 aylık şekerim düştü ve 3. ayda sadece 2 ilişki ile pozitifi gördüm üstelik yaşım 31’di, kesinlikle tavsiye ederim.