beyzzsenturkkk kesinlikle öyle bende çevremdekilere aynı şeyi söylüyorum. 1 tane kızım var çok şükür şimdi ikinciye hamileyim ee bu da erkek olur inşallah diyolar yani bizim öyle bir isteğimiz yok ki bizde mi gariplik var vallahi anlamıyorum. Kız olsun kızıma arkadaş olsun diyorum tam tersi 🥰 insanlar bu hayırlı ve sağlıklı olsun olayını çok hafife aliyolar bence. Kızda olsa erkekte olsa bizim Rabbım neyi uygun görmüşse o olur