Kızlar merhaba ben yedi aylık evliyim üç aydır uygulamaya göre yumurtlama zamanı ilişki yaşıyordum ama çok sık olmuyordu psikiyatri tedavisi gördüğüm için ben de çok istek olmuyor neyse sorun bu değil kasım ayında da ovülasyon testlerine başladım 29 Kasım’da pik gördüm meğersem uygulama yumurtlama günlerimi yanlış gösteriyormuş geç yumurtlıyormuşum 30 Kasım gecesi de çatladı ve içime böyle umut doğdu ben çok sabırsız biriyim hemen bir belirti görmek istiyorum hemen öğrenmek istiyorum çünkü en büyük hayalim anne olmak Allah anne olmak isteyen her kadın anne olmayı nasip etsin ben de namaz kılan biriyim Allah’a dua ettim Rabbim ben sabırsız bir kulunum bari test gününe kadar bana bir işaret gönder dedim biri beni bir rüyasında görsün veya ben rüyamda göreyim dedim neyse iki gün geçti annem aradı çok alakasız bir komşumuz anneme demiş ki Rojin hamile mi annem de yok demiş niye sordun demiş bugün rüyamda gördüm onu hamileydi çok gerçek bir rüyaydı uyanır uyanmaz sana soracağım dedim demiş sonra annem geldi bunu bana anlattı ve bunun gerçekten Rabbimden bir işaret olduğunu hissediyorum çünkü aylarca beni kimse rüyasında hiç hamileyken görmedi ve ben namazda ne dua ediyorsam maşallah hepsi de 2-3 gün geçmeden oluyor ondan çok umutlandım bu şekilde öğrenen var mı ve bugün dpo-4 belirti kaç günde başladı sizde