Rojdiyebiri duyqq İnşallah İnşallah buralarda ol haberleşelim test ne zaman yapacaksın cumartesi erken gebelik testi yapsan bile çıkar aslında
Rojdiyebiri duyqq Kahverengi leke 1-2 gün sürerse ve ped doldurmayacak şekilde olursa açık kırmızıya pembeye doğru dönerse yerleşme kanaması oluyor o
duyqq Rojdiyebiri ayy inşallah öyledir aşkım çok kötü belim ağrıyor 5kg eşya vardı onu taşıdım acaba ondan mı oldu dedim bende
duyqq Rojdiyebiri sence varsa bir şey olmuş mudur canım yarın misafirim gelecek pazartesi gidip kan verecem
London2334 Star5823 seninki bişeymi ben pozitif hcg görmek için 4.gün beta verdim 22 gördüm moralimi yüksek tutuyor gerçek olmadığını bilsem bile 🤣
Star5823 London2334 ay bi sonrakine ben de öyle yapim madem bir keresinde 25 görmüştüm düşüyordu kanamayla ama ilk defa yaşadığım için biraz olsun güzel bi histi 🤓🤓 hcg bağımlılığı nı ne denir buna tıpta 😂
Rojdiyebiri duyqq Kesin yerleşme kanaması o zaman yarın sabah test yapsana ilk idrarla yada kan vermeye git
serenss Rojdiyebiri Rojdiyebiri bugüne kadar burda yalancı pozitif vermeyen hafif bir gölge varsa bile hamilelik çıkan tek marka awox… diğerleri kuruma çizgisi yapıyor .. trendyoldan aldım ben de 10 lu her ay kullanıyorum
umutoglumm Star5823 beklemek çok zor oluyor o dönemlerde bende çok uğraştım tüp bebek de tutmadı 2 defa HSG çekildim hep bı sorun yok dediler sadece pcos vardı 2 ayda bir adet görüyordum 🥹