fzay evet canım kafaya takma ama inositol içeren bı takviye ediic gıda kullanmanı öneririm b 12 d vit demir ferritin gibi değerlerine baktır ona göre de eksiklik varsa bu değerlerde yumurtlama baskilanabiliyormuş birde çörek otu yağı yağını kullanamazsan eğer kapsül öneririm ben 6 ay adet olmadığımi bilirdim şimdi 40 günde d eolsa adet görmeye başladım 7 8 aydır bu şekilde düzene girdi diyebilirim 🥰