Kubra12355 zynpbthnn benim tüp bebek vajinal yoldandi sabah 2 akşam 2 12.haftada bıraktırdı şuan 32 haftalık hamileyim önlem amacliydi lekelenmem yoktu
ghostty zynpbthnn bu kişiye göre değişiklik gösterir ayrıca 100 mg 200 mg şeklinde değerleri de var. Doktorunuz kaç tane dediyse o kadar almalısınız.
Dsrh zynpbthnn hayır doktor ne kadar dediyse o kadar alinmali Ben günde bir Vajinal yolla kullanıyorum Kanama yaşamadım doktorum kanama alanı var dediği için önlem amaçlı
daisymom_99 lol aynı şekilde ben de fitil olarak 2 haftadır kullanıyorum kanamam oldugu için günde 2 sefer onu doktorunun ayrlayıp söylemiş olması lazım eczacı ilaç kutusunun üzerine yazmıştır ona bakmalısın kafana göre kullanma lütfen
Dsrh zynpbthnn e benim hiç kanamam olmadı iste dediğim gibi. Biz icerde ne olduğunu gormuyoruz ki kontrole gidince bırakıp birakamayacaginizi sorarsınız riske atmayın kullanın derim.
daisymom_99 zynpbthnn yine de kendi kendine kesme benmde 2 hafta önce kanamam oldu kanama bitene kadr ağızdan verdi kanamam bitince fitil şekilde al dedi 2 günde kanamam bitti ve 2 haftadır hala kullanıyorum doktoruna sor hemen kesmemelisin yinede kanama alanı vardır belki bi kontrole gidip sor
daisymom_99 zynpbthnn ağızdan alınca oluyor yan etkisi vala ben halisinasyon gördüm 😅 Fitil şeklinde hiç bi sorun olmuyor hem daha da faydası oluyormuş fitil şeklinde kullan bence kullanım şeklini sana bıraktıysa doktor..