FatmaArsyrkl 39+6 haftalık gebeyim bel ağrılarım regl ağrılarım var 2 gün öncede nişanım geldi doğum belirtileri mi acaba ??
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii FatmaArsyrkl bence evet belden giriyor ilk zaten 3.dogum yapmış biri olarak
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii FatmaArsyrkl hazırlıgınız yapın güzel bi duş alın agrılarınız sıklaşmadan
Babyshark_ Yalancı sancınız çıkıyor olabilir doğumun yaklaştığının habercisi siz yine doktorunuza danışın derim
FatmaArsyrkl Babyshark_ doktorum ve ebe muayene etti 1 cm açıklık var ama serviks daha biraz geride dedi olgunlaşması gerek dedi ne yapabilirim önerdeğiniz bir şey var mı ?
FatmaArsyrkl cansu2306 rahim ağzındaki mukus tıkacıymış hafif kahverengi yada pembe olabilir jole gibi sümüksü böyle jelimsi bir şey
FatmaArsyrkl cansu2306 hayır hemen başlayacak diye bir şey yokmuş su gelişi gibi kesin doğum başlangıcı değil ama doğumun yakın olduğunun habercisiymiş
vldnatsvn FatmaArsyrkl canım korunmasız ilişki tavsiye ederim Bide sukuat tarzım egzersizler,hurma ,ananas