30 haftalığım akşam üstü aynı şekilde karnımın üst tarafına ağrı girmişti dinlenince geçmişti şimdi gine 40 dakika önce aynı ağrıyla uyandım ama geçmiyor aksine migdemde bulanmaya başladı ama bebek hareketlerini felan hissediyorum sizce yalancı sancı felan mıdır?