dilos178 13 aylık bebeğim var hiç regl olmadım dün test yaptım negatif gibiydi bekledikçe silik çizgi gördüm. Ki şimdiye kadar 1 gün bekletsem bile asla o çizgi çıkmazdı. Akşam şüphelendim sabah tekrar yaptım ve silik çıktı direk kan verdim. Üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum. 4.5 yaşında oğlum var bir de.