233Melisa123 ay ben ela ismini çok seviyorum. Hep aklımın bir köşesin duruyır çok naif güzel bir isim. Eşimle hep bir kızımız olsa gözleri bana çekse ela olsa ismini ela koyarız dedik. Sonra ben ya kahve rengi olursa gözleri diye vazgeçtim. İsimli hastane çıkışı falan hazırlıycam ismine önceden karar vereyim diye😂😂😂