Bebegimmmm Kizlar çok şükür değerlerim yükselmiş cuma günü 1060 tı dün de yaptım 8000 çıktı sizce iyi yükselmiş mi
Tugetpak Bebegimmmm gözükmüş sorun yoktur o zaman yükselmesi de iyi doktorunuz söylemiştir zaten ne zaman geleceğinizi o zamanda bebeğinizi görürsünüz inşallh