Zbyd3 Benim de hamileliğimin başından beri ara ara yaşadığım bir durum. En son 27-28. Haftalarda çok olmuştu. Yürürken otururken kalkarken hatta kıyafetimi giymek için bacağımı biraz kaldırırken bile çok ağrım oluyordu. O zaman doktora sorduğumda normal rahim büyüdükçe baskı yapar, yapacak da demişti. Sonra ara ara o ağrılarım geçti. Şu an 34. Hafta içindeyim 2-3 gündür yine çok fazla ağrım var. Sanki orası vurulmuş ezilmiş gibi bir kas ağrısı. Hareket etmek çok zor bazen. Heralde böyle sonuna kadar zaman zaman yaşayacağımız bir şey diye düşünüyorum, doktorum hamilelik biraz da ağrılı bir süreç ağrılarla yaşamayı öğrenmen lazım demişti 🥲 tabii siz yine de doktorunuza danışın deriim