Jrnfudjrjr Bebek kanalda olduğu için yürüyüş yapmakta çok zorlanıyorum merdiven inip çıkmak, aksak yürüyüş, hurma, ananas, doğumu başlatıyor diyorlar ama yapamıyorum sizce bunları yapmadan doğurabilir miyim 38+1
duygu0666 Jrnfudjrjr illa doğacak ama sanci açılma olmadanda dogum gerçekleşmez 40 haftaya kadar bekle bakalım sancin gelir umarim
3bebekliannee Jrnfudjrjr korunmasız ilişki öneriyorlar doğumu başlatmak için onu deneyebilirsiniz eğer yapabilirseniz
Jrnfudjrjr duygu0666 otururken bile çok zorlanıyorum kafası çok aşağıda belki bu şekilde gelir diyordum ama geleceği yok
Jrnfudjrjr 3bebekliannee vajinal mantarım başladığından beridir birliktelik yaşayamıyoruz sanırım içimde turşusu çıkacak nedense doğuramicam suni sancıyla gelecek gibi hissediyorum
duygu0666 Jrnfudjrjr benim ilk bebegim 33.haftada baş aşağı idi bende çok zorlanıyordum ama gelmeyince gelmiyor 40 haftasında dogdu
elif9823 Daha vaktiniz çok acele etmeyin 42ye kadar normal. Ne kadar yatarsanız yatın sonsuza kadar orda kalamaz. Mecbur gelecek😄. O saydıklarınız sadece başlayan doğumu kolaylaştırıyor birde psikolojikmen rahatlıyorsunuz elimden geleni yaptım diye. Bende çok şeyler denedim ama erken olmadı yine 41de doğdu. O kendi geleceği zamanı bilir