kızlar merhaba 2.5 aylıgım doktor değiştiricez çakmak erdem ya da çamlıca erdem hastanesinde doğum yapan ya da kadın doğuma giden var mı hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz hastanede. ya da doktordan lütfen bilgi verir misiniz fıtıktan dolayı zorunlu sezaryen olacak sanırım 🙏🏻🙏🏻 yorumlardan dolayı korktum biraz