Hgmom1 Kızlar 1,5 ay sonra doğum olacak inşallah 🤲🏻 Malum kış olunca müslin set istemiyorum. Penye nakışlı tulum yada alt üst sete baktım sizin aldıklarınız nelerdir? 👼🏼💙