30+4 haftalık iken bebeğim doğdu şuan hala entübe değerleri çok iyi birkaç defa entübeden çıkarıldı ama tam ciğer gelişimi tamamlamamış en düşük değerde şuanda ve 25 gündür yoğun bakımda acaba ciğer gelişimi sonrası entübeden çıkınca süreç nasıl işliyor bilginiz var mı veya hastaneden hastaneye fark eder mi Konya medicanedeyiz biz