Kızlar daha önce de konu açmıştım. Bugün yine kan verdim değerlerim şöyle
28 Kasım (adete 5 kala) 6.5
29 Kasım 24.5
1 Aralık 92
3 Aralık (adet günü) 317 çıktı.
Adet gününüzde sizin sonucunuz kaç çıktı acaba? 15dpo için düşük mü normal mi hiç bilemedim. Beta takibine ne kadar devam etmem gerekiyor onu da bilmiyorum. Kimyasal/dış gebelik şüphesi ne zaman bitecek?