İyi geceler anneler bayadıe gıremez oldum buraya nasılsınız en son doğum yapmıştım 😆kızım 4ay içinde büyüyo maşallah. Becerileri arttı . Konum ev ile ilgili fıkır alcam yakın birileri çikarsa bana yazsın
Bahçelievler istanbul da oturuyoruz. Evımiz eskı yapılcak bikaç aya kadar. Yenibosna’da çocuk parkı olcak hanı mesela 3+1daha öncelik inceliyorum ama mahalle olarak nerelerı önerır sınız. Kiralık daire arayısındayız bebek var çocuğum var nası olacak merak ediyorum..