maviportakal_ muayenehanesi var, hastanede değil yani 😊 fotoğraf çekimi falan da oluyor. Mis gibi 👌🏻tüm çevrem ona gitti, herkes memnun.
Tabi ki herkesin kendi düşüncesi😊 ben de ilk bebegimde erken dusunuyordum ama bazı sağlık durumları dolayısıyla geç vakte kaldı. İki yaş sonrası önerilmiyor zaten. Bir çocuk doktoru da 6 yaş öncesi neden onermedigini anlattı, mantıklı geldi. sagliklari yerinde olsun, sünnet kalsın sonraya dedik😊