Kızım şuan 18 aylık 4.5 aylıkken emmeyi bıraktığı için mamaya başladık artık mamayı bırakayım diyorum ama uyku sırasında mama içerek uyuyordu şimdi de süt içermeye çalışayım dedim 2 ölçek içti gerisi kaldı sizce biraz daha mamaya devam edeyim mi sizler nasıl mamayı bıraktınız?