Zuzu97 kızlar merhaba biz bu gün 30+4 olduk ve benim iki gündür karnımda garip bi ağrı var..sanki bi yerini bişeye çarparsın sonra çok acıtır ya öyle bi ağrı karnımın alt tarafı oturup kalkınca uzanınca yürüyünce çok ağrıyo..sizce doktora haber vermeli miyim?erken doğum riskim var 3 gün önce ciğer geliştirici iğne yaptılar hastanede napıcağımı şaşırdım çok korkuyorum🙁
Mervenin Zuzu97 erken doğm riskim benmde bar ve dr um hiç bir ağrını küçümseme ne olursa olsun saat kaç olursa olsun haber ver dedi bence hemen de unla görüş
Zuzu97 dml33 Mervenin doktorumla şimdi konuştum sesi çok telaşlı acil gel dedi çok korkuyorum erken doğumdan..sezeryandan 3 ay sonra hamile kaldığım için dikişlerde problem vardır dedi nolur dua edin 😥
dml33 Zuzu97 tabiki dua ederim cnm allah zamaninda saglikla almani nasip etsn bisey yoktur icini ferah tut sn stres yapma bebiste etkilenir
Zuzu97 dml33 şu an hastanedeyim dün gittik acil sezeryan dediler bütün hastaneleri gezdik boş küvez yok sonunda bi tane doktor bulduk o dedi 3 hafta falan tuta biliriz belki..şimdi doktoru bekliyorum bakalım ne zaman gelicek ne diyecek
dml33 Zuzu97 ins biraz daha bekleyebilirler cnm senin icinde cocuk icinde hayirlisi olsn haftan iyi allahtan
Mervenin Zuzu97 dr lar en azından 34. Haftayı görmek istiyor canm açılman falan mı var inş zamnında sağlıkla alırsın kucağna lüveze girmesne gerek kalmadan
Zuzu97 Mervenin açılmam yok çok şükür ama acil sezeryan dedi hangi hastaneye gittiysek çünki dikişler açılıyormuş