manolyaanne 1 kasım ilk regl günüm 28 kasım’da beta 344 2 aralıkda bera 760 Cuma bi daha kan testi yapılcak nasıl sizce Doktorum hem olumsuz konuştu dış gebelik olma ihtmalı var dedi hem de erken gelmişsiniz dedi kafam aşırı karışık
fehuvenus manolyaanne sağlıksız gibi sanki 2 günde olması gereken artık 4 günde olmuş😔 ama yine de istisnai bir durum olabilir